Meniu
Prenumerata

trečiadienis, balandžio 2 d.


Komentarai
KOMENTARAS
Į socialinį verslą vis dar žvelgiame kaip į paramos gavėją. Kaip tai keisime?
Vertę ir poveikį kuria bene visi Lietuvoje veikiantys socialiniai verslai, visgi tiek iššūkių, tiek galimybių šiame lauke apstu. Nusistovėjęs požiūris, kad socialinis verslas tėra paramos gavėjas – viena esminių kliūčių, trukdančių sėkmingam verslo vystymuisi.
Verslas
NACIONALINĖ MOKĖJIMO AGENTŪRA
Misija – padėti pažeidžiamiems žmonėms
Į socialinį verslą sėkmingai investuoja tos bendruomenės, kurioms netrūksta kūrybiškumo ir verslumo
Aktualijos
INTERVIU
M. Navickienė: svarbiausias klausimas – Užimtumo tarnybos pertvarka
Lietuvoje augant nedarbo lygiui, socialinės apsaugos ir darbo ministrė Monika Navickienė žada pertvarkyti Užimtumo tarnybą. „Mūsų darbotvarkėje pagrindinis klausimas šiandien yra
Verslas
M. L. Harritso: „Nebijokime kalbėti apie pelną“
Socialinis verslas turi visas galimybes iš viešojo sektoriaus perimti socialines paslaugas ir jas teikti visuomenei, tvirtina Švedijos socialinio verslo akceleratoriaus „Reach for Change“ direktorė Šiaurės šalims Marie Louise Harritso. Visgi interviu IQ apžvalgininkei Kotrynai Tamkutei ji pripažino, kad kol kas valstybė mieliau renkasi palaukti ir vengia bet kokių permainų.
ŽYMA
SOCIALINIS VERSLAS